STEAM PROJEKTAS: ATEITIES KODAS - Amici Art

                       PROJEKTO „Ateities kodas“  SĖKMĖS ISTORIJOS

Praūžęs „Ateities kodas“ projektas nepaliko abejingų. Meilę mokslams dalinęsi programos mokytojai komandose darė projektus bei džiaugėsi pasiektais rezultatais tokiame trumpame kelių mėnesių projekte. Moksleiviai ne tik įgijo naujų žinių, bet ir mokėsi kaip derinti darbo ir poilsio rėžimus, ugdėsi verslumo pagrindus, keliavo į ekskursijas, džiaugėsi sutikę naujų draugų, bei išmokę naujų dalykų!

Ačiū UAB Maxima lt už suteiktą galimybę įgyvendinti ir suteikti naujų žinių Kauno jaunuoliams 

Atlikti projektai:

  • Processing logotipas.
  • Gamemaker žaidimas.
  • 3D Modelio spausdinimas.

Processing logotipas:    

Tikslas: sukurti piešinį naudojant processing programavimo kalbą.

Darbas komandose, po 5. Buvo panaudoti naujai išmokti įgūdžiai, pasiskirstyta komandomis, bendrai tariantis ir planuojant sukurtas piešinys.

3D spausdinimas:

Tikslas: sukurti 3D modelį ir jį atspausdinti.

Mokiniai dirbo savarankiškai, mokėsi modeliuoti trimačius kūnus, planavo, kokių dalių reikės, kaip jas sujungs ir panašiai. Tada išmoko kaip veikia 3D spausdintuvas, kokius parametrus reikia įvesti prieš spausdinant.

Rezultatas: Kiekvienas atsispausdino savo sukurtą / pasirinkta 3D modelį, taip pat išsiaiškino, kaip veikia brėžiniai ir kaip pasirinkti tinkamus spausdinimo nustatymus.